prickiga kläder!

Jag pallar inte jobbet just nu, Ingen ac idag heller och det är olidligt. Vi fick ta flera raster för att gå ut och få frisk luft, jag fattar inte vad problemet är... Är det inte fixat tills imorgon då vägrar jag att sitta där,det finns flera lokaler i byggnaden och där tänker jag sitta eller gå hem. Jag följde med Jerre till sjukhuset efter jobbet och hon fick sin B12 spruta sen drog jag hem och tvättade. Slängde i en maskin med svarta kläder och när jag ska ta ut tvätten då är nästan alla plagg prickiga med nåt vitt. Jag kör maskinen en gång till med sköljning bara men prickarna är kvar, väldigt irriterande. Jag fick stå och skölja upp allt för hand i handfatet men allt gick inte bort ändå. Jag fattar inte vad det är,tror det är en blandning av ludd och tvättmedel. Efter att jag hängt upp tvätten så satt jag mig på balkongen och solade ett tag med lite bra musik, riktigt skönt. Nu har jag precis ätit en god paj som jag gjorde nyss, spenatpaj med fetaost, mozarella, parmesan och körsbärstomat, den vart riktigt god, nya favoriten tror jag :)


Dom mystiska prickarna :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0