Parc del laberint

Idag funkade Ac.n på jobbet igen :) På fm börjde den fungera igen så det var skönt, jag var ganska sur när jag kom imorse för då var stekhett där inne innan dom fick igång den igen. Jag sa åt min chef att dom måste göra någonting för så här kan det inte vara,jag vägrar att sitta här om det ska vara så länge till. Ja ja nu är det fixat och jag är glad :D Efter jobbet drog jag iväg till parc del laberint i det fina vädret. Självklart så går jag fel väg när jag kommer fram och tappar bort mig totalt :( Jag hamnar vid det stora universitetet som ligger upp mot bergen. Jag hamnar på nån grusväg bakom alltihopa där det tydligen var någon väg för brandbilar. Skog överallt och jag är helt LOST. Tillslut när jag har vandrat på den långa grusvägen i ca 20-30 min så kommer jag tillbaka där jag var innan. Det kommer fram 2 personer till mig och frågar om vägen till parken, jag sa att jag också ska dit men vet inte vart jag är. Vi frågar en annan kille och tillslut hittar vi dit. Jag tog sällskap med dom andra 2, en kille från ecuador och en tjej från mexico. Killen ville ta kort på mig och tyckte att jag skulle vandra runt i parken med dom, men jag gick heller själv :D Väldigt fin park,lugnt och fridfullt. Underbart väder också så jag kunde gå runt i bara koftan :D nice!



























Kommentarer
Postat av: mamma

Bra beslut gumman...den parken villjag gärna besöka!!väldigt vackert!!!!!!

2010-03-31 @ 20:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0