Måndag

Fint väder på fm men senare på kvällen blev det molnigt. Ac:n på jobbet har inte fungerat idag så det var olidligt ett tag när det var mycket folk, jobbigt med dålig luft på jobbet man blir så trött. Tråkig dag idag och jag har funderat en hel del över livet och vad som händer här näst. Idag kunde jag lika gärna ha varit i typ Ryssland eller nåt, tråkig dag,tråkigt väder,allt har varit så där lagomt tråkigt. Munnen har varken skrattat eller ögonen gråtit så där mittemellan bara.Humöret påverkas mycket av vad som händer runt omkring en själv och självklart vädret.Ja ja imorgon kanske blir en bättre dag, hoppas det.Jag skulle storhandla på mercadona innan men har ingen inspiration eller matlust idag så jag kom hem med en påse spenat,mozarellaost, jordgubbar och apelsiner,bättre än ingenting. Ska tvätta håret nu sen kolla på nåt roligt på datorn som kanske piggar upp.

Kommentarer
Postat av: mamma

En liten tröst: här hemma har snön vräkt ner idag,du slipper det iaf...kram,kram!!

2010-03-29 @ 20:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0